tisdag 6 januari 2009

2 dagar har gått....

UTMÄRKT.. inget gotta alls... å ingen huvudvärk.. tjo ho..
idag så tog en promenad äntligen.. det var efterlängtat.. det har ju varit svinkallt.. 17 minus åså.. men idag 4 minus å nu bara 3.. iallafall så tog jag en promenad på 78 min.. HÄRLIGT
Trodde det skulle vara svårare att inte äta nåt på kvällarna.. det har jag gjort varje dag i säkert 2 månader.. å det satt sig ju åsså..
men iallafall ikväll åt Pär lussebullar men jag blev inte ens sugen.. då har man väl rätt motivation va... för lussebullar är en favorit!!!!
dag 3 imorrn då.. kör på för fullt.. å nu har jag Malin HJ med mig åsså så nu har jag nån jag kan peppa in real life å tvärtom .. YES!!!

2 kommentarer:

MissyElliot sa...

Bra jobbat. Vet i attans om jag hade kunnat avstå från en lussebulle....Älskar dem...
*blinkar*
kramiz

Anonym sa...

Kör hårt!! :)