onsdag 7 januari 2009

kallt

sitter på kalla övervåningen en snabbis..
NEJ DÅ jag blir inte borta helt från bloggen.. va gulliga ni är...

intervjun idag gick bra.. men dom ska ev göra två 75 tjänster istället för en 100% och en 50% så så då kan inte jag ta den iallafall å det vet dom om.
Imorrn ska jag träffa min ev kommande chef och ev kommande arbetskamrater.. det är en heltid i först en månad för att prova på hur det känns för alla parter.. sen 4-5 mån.. antar att dom inte vill anställa över sommaren så då kan jag ha tur å får fortsätta på höstterminen åsså.. två som ska var tjänstlediga i två omgångar men får jag hela våren är jag nöjd ändå.. skönt att få slippa pendla.
det var det

vikten går det bra med idag åsså.. smygvägde mig :-) glad glad.. men resultatet får ni imorrn..

kram kram kram kram kram kram

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hi, hi - tjuvkikade du alltså ...?
Låter toppen !

Anonym sa...

Hoppas det löser sig med jobb för dig och att din laptop blir "frisk"....Va duktig du är med vikten..jag började också försöka vara duktig i måndags, nu hoppas jag på resultat så kanske det blir bikini till sommaren =) Kram kram

Anonym sa...

Jaa, nu alltså. Allt eller inget. :)

Anonym sa...

Ohh nu håller jag tummarna så jag blir blå! För detta jobbet vill du ha eller?? Ja jag vet hur det är när ens lilla laptop darling försvinner. För ett tag sen försvann ju båda våra datorer! Jag fick tuppjuck här hemma!

DU TACK!!!!!!!!!! Du är en ängel! Sakerna va så himla fina! Kommer ett lite inlägg senare idag..

Nu ska jag kolla va min guldklimp sysslar med..

Kramar i Massor Madelaine

MissyElliot sa...

Tjuvkika, det måste man ju bara. Jag gör det ofta...
*fnissar*

Anonym sa...

God morgon! Tankar har funnits på syskonvagn men jag tar nästan jämt bilen när vi ska nånstans. Ja, förutom till dagis då... Får se hur det blir, framförallt om Amanda orkar stå...

Hoppas att du få en bra torsdag! Kram

Anonym sa...

Håller tummarna när du stiger på vågen...kramiz