torsdag 15 januari 2009

TIDEN??

Den finns inte att blogga just nu.. eller ja hade jag haft min laptop så hade jag kunnat ha den i knä i soffan när jag slappar.. vilket jag prioriterar just nu när barnen somnat.. men igår kom jag å malin iväg på 1 timmes promenad i snöyran..

det går jättebra på jobbet.. trivs jättemycket men virrigt är det fortfarande men nu kan jag alla 38 namn iallafall.. tjo ho...

barnen går det bra med på sitt dagis.. imorrn slutar dom 12 när pär slutar så det känns skönt.. jag slutar 16..

ja jag vill bara tala om att jag lever å mår bra.. imorrn är det dags för vägning 2.. har bara motionerat 1 gång denna vecka.. suckar... men hoppas på lite minus iallafall..

jag tar igen å läser alla bloggar i helgen... LOVAR..
kram på er alla

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att det känns bra på nya jobbet.
Hoppas du får tillbaka din laptop snart.
Kram kram

Anonym sa...

tack för awarden gumman!! skönt att allt är bra med dig! kramar

MissyElliot sa...

Toppen att jobbet går bra och att det funkar för barnen på dagis... Men visst är det så att det är svårare att hinna med bloggen under veckorna när man jobbar...

Lycka till med vägningen imorgon....

kramiz

Cornelia sa...

Haha, verkar som vi är i samma sits, jag har också en massa att läsa igen i helgen :-) och så vägning imorgon så klart. Jag håller tummarna för dig. Hejja oss.
Kram och pepp

Anonym sa...

Såg dig och barnen på väg till dagis och jobb nu på morgonen. Ni gick i -16 grader. Skönt att det är så nära till jobbet efter du lämnat barnen!!!
Kram

Anonym sa...

Vad kul att det går bra på jobbet!

Känn ingen press att läsa alla bloggar, passa på att vila när det är helg. :)

Kram