måndag 29 december 2008

Vilken dag

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!

Nu tror jag att jag har fått ur mig det mesta av dagens ilska..
Herregud vad har hänt med Leo...
Helt upp å ner.. tror det är för att han fick massa nya saker som han inte kan ta in plus att vi är hemma båda två hela tiden.. inte van med det..
Jag pallar inte många dagar till så här.. så imorrn drar jag till gävle själv om inte resten av familjen är sugen.. jag måste ut från detta hus...
Idag somnade Leo 22.10... tidigt va.. snacka om duster... men men.. han har vänt på dygnet lite är tydligen inte så trött som vi tror.. imorrn får han inte sova längre än halv 8 sen så får vi ta å väcka honom vid 7.. tråkigt nu när man är ledig.. men att somna tio varje kväll är ingen dröm.. vi vill ha lite vuxentid åsså ju... eller VI BEHÖVER DET.. inte bara vill ha...

nog om det nu kommer lite pics från julen

TUSEN TACK TILL MAD för snacket ikvälls.... du är guld värd!! puss

4 kommentarer:

MissyElliot sa...

Hua, när barnen vänder så på dygnet. Det är ju sketaviktigt att man får lite vuxentid ju... Hoppas att det funkar bättre nu...
kramiz

Anonym sa...

Om det är nån tröst e min grabb lika....!! Han retar upp alla, testar sina gränser ordentligt, hittar på hundra saker när han ska sova. Kastar av sej mössan bakom huset och säger sen han tappat den.
Min lilla goa skit-unge trotsigare än nånsin!!!
Pust!!!

Anonym sa...

Känner igen det där, *ÄIsabelle har kommit in i värsta trotsen de här veckorna när både Peter och jag varit hemma. Även Amanda är annorlunda och mer gnällig än tidigare. Större omställning än vi trodde att få ett litet syskon. (Tänkte att det borde inte vara så stor omställning - de är ju ändå vana vid att vara två och dela med varandra...) Kanske beror det på magsjukan och förkylningarna som drabbat oss de här veckorna också. Mycket på en gång...

Hoppas att Leo somnar tidigare ikväll.

Kram

Malin sa...

Ussa, vad trist det är när det blir så där. Hoppas Leo somnar tidigare om kvällarna så ni får en stunds egentid att ladda batterierna. Hoppas denna dag har varit bättre. Kram kram