fredag 12 december 2008

Luciamorgon

Nu har vi fått rejält med snö men vi vill ha mer å mer...
Det snöar fortfarande...mer mer..
Söta Thea
Leo till höger som pepparkaksgubbe å Thea längst fram.. Luciamorgon på dagis..
Nästan hela gruppen
Leo Å Oscar.. radarparet :-)
PepparkaksLeo.. Glad i hågen.. hihi
Efter sången fick vi fika.. mums så där tidigt på morgonen.. Barnen var så duktiga. bara ett barn som gick till mamma å pappa av 21 st.. bra jobbat det.. det är bara 4 barn som är över3 år.. så det var superduktigt.. Leo å Thea sjöng för fulla muggar.. Thea var med varje gång å räknade in dom.. 1, 2 , 3 åsså pekade hon med fingret.. såg så kul ut.. hihi
Nu har jag städat.. slängt in en tvätt, å ätit lite fil. Ska åka till farmor med barnens julklappar, svänga till Pär med hans matlåda som han glömde, åka å leta julklappar åt syskonbarn å åt Thea.. så jag har fullt upp..
kram på er..

4 kommentarer:

Anonym sa...

GUD VA AVIS JAG ÄR!!! Vi fick snö igår..men blötsnö som inte lägger sig..fy bubblan..redig snö vill jag ha!!

va fina bilder och va mysigt det där ser ut!!

Ehh tycker inte din blogg är tråkig, lite tomt på inläggsfronten, men sen lägger du upp så fina bilder så det spelar ingen roll!!

Anonym sa...

Luciamorgon saknar jag mest från dagis. Det är såååå mysigt.
Kram

MissyElliot sa...

Visst är det något magiskt med luciafirandet på dagis.... I år var Elliots sista lucia där och det känns lite sorgligt...

Anonym sa...

Men du ser!! Nu har ju ni också snö!!! Mysigt med lucia det blir väl inget sånt för mig i år...Kram kram o god natt!!