måndag 15 december 2008

kanske dags..

... att stänga ögonen å natta kudden.. imorrn kommer lite härliga vinterbilder å Leos lilla experiment han gjorde i helgen.. mysig helg har det varit..
idag hade jag sovmorgon till 9 sen var jag ute å drog barnen på snowracern å åkte lite i en backe sen åkte vi till barnens farmor å farfar.. jag å Leo gick på stan en sväng sen hem å fixa lite tredje adventsfika.. kl 15 kom Malin med familj.. mysigt.. å barnen lekte så underbart bra så vi vuxna kunde sitta lugnt vid bordet efter fikat å prata.. hur härligt är inte det.. hihi..

veckans planering
måndag: barnen ledig.. ev öppna förskolan om vi har bil, ca kl 18 fira min syster dotter Jasmine som fyller år
tisdag: kl 9 förskolan, strax efter utvecklingssamtal på förskolan, kl 11 träffa rektorn på skolan här.. har pratat om ett ev vik på 50 % men det kan jag inte ta men hon ville träffas ändå å prata lite.. skönt.. kl. 14 hämta barnen
onsdag: kl 9 förskolan, vidare med Malin på stan å köpa julklappisar å underbar personal på förskolan, kl 12 klippning kl 14 hämta barnen
torsdag: kl 9 förskolan, sen hem å dona lite inget planerat, kl 14 hämta barnen
fredag: barnen ledig, pär slutar 12.. fram med julgranen
HELG IGEN.. hihi..

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Va härligt att läsa din veckoplanering, läser man den så är det ju snart fredag igen :-)

Anonym sa...

Ja vi får väll se om jag valt rätt, det får tiden visa. Men visst det är jobbigt...just nu i juletid osv.
Då vill man ju vara tillsammans, så han har lovat att vara med barnen en stund då.
Det bästa för barnen, är bäst nu.

Kram Nettan.

Anonym sa...

Nope dem är från Jysk, jag hoppas dem är av bra kvalle..hmm..

Visst är vår lilla lilla gran söt..;) Lagom i år..nästa år blir det en stor..

Nä nytt pyssel avlöser de avklarade..jag hittar alltid något att pula med..hehe..