måndag 22 december 2008

Dagen avklarad

Idag var jag på min intervju i Iggesund.. trevliga människor..det var 4 st med.. ojoj tänkte jag men det gick bra.. kan tänka mig att jobba där om det inte blir nåt här hemma.. Jag gjorde klart för dom att jag måste invänta svar härhemmifrån först.. Få se om dom ringer imorrn å vad dom har att säga.
systra mi var barnvakt.. TACK TACK FÖR DET.. guldvärt!!
shoppade klart julklappar till syskonbarn.. så nu är allt klappat å klart.. förutom nåt till Pär från barnen.. hmm.. nån som har ett förslag?? vad har ni köpt till era respektive? eller till pappa från barnen??
Jag har slagit in alla klappar nu.. foto kommer snart..

Vi mår alla bra.. jag är lite småförkyld men annars så är det ok.. mådde piss för i förrgår.. men tur man mår bra nu..
Ja det var allt för idag..
KRAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller tummarna!!