måndag 8 december 2008

snabbt bara

drar resan en annan gång. orkar inte just nu..
idag har barnen varit på dagis.. jag har tagit en rask promenad, julpyntat å sökt jobb.. å pratat med mina goa vänner i telefon..
På kvällningen tog jag bilen till barnens hus å köpte lite julklappar..
det blev detta:
* Skrållan till thea från oss + extra ljudkort där det finns sånger med
* Buzz Lightyear till Leo från oss
* Polisatteraljer till Leo från oss
* Cars pysslebok med siffor till Leo från oss
* Batmankläder till Leo från min farmor
* Pippiservis till thea från min farmor
* Bokstavsspel med 5 myror är fler.... till Leo från syrran
* PC-spel till Leo från min andra syster
* Plastmat, ni vet typ äpplen å morot å sånt till Thea från oss
* Kassaappart som dom får tillsammans tror jag från oss...
Ja det var nog det som shoppades idag... 1500 spänn gick det på... huga... vart ska det sluta..

nu ska jag sova.. kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har lagt in en länk till receptet på sidan nu...
Härligt att få shoppa loss. Älskar att köpa julklappar.
Kram kram

Anonym sa...

Vilka mysiga julklappar!!