tisdag 30 december 2008

Härlig dag och vikten då????

Idag fick jag en underbar sovmorgon till halv 10. Vi tog en tur till Gävle.. åkte efter lunch..
köpte lite krims krams på ikea å nya täcken åt mig å Pär.. sen bytte vi en julklapp på HM..
fikade på ikea sen McDonalds innan vi åkte hem. Var i några till affärer men köpte inget.
Jag bävade efter att lägga Leo ikväll men efter en Pettson och Findusbok så somnade han på 2 minuter.. HÄRLIGT.... Hoppas det håller i sig..
Imorrn åker vi till syrran å äter lite där.. sen så är vi kvar tills barnen inte orkar mer..
Blir väl vid nio eller nåt när Thea tröttnar..


Idag åt jag strips å hamburgare på McD för sista gången på LÄNGE.. Nu är det bara 2 dagar kvar sen hoppar jag på RIVSTART 2009.. hos Cornelia. HÄNG med du med så vi är snygga till beach 2009.. haha..

jag har 3 kg som jag har gått upp sen jag inte orkade mer på senhösten.. så jag måste börja med dom.. sen hoppas jag på 5 till iallafall.. Jag känner att jag är laddad till tusen.. go mat imorrn å nån öl sen så jäklar!!!!

4 kommentarer:

Cornelia sa...

Åh så himla härligt ändå att känna att man äter nåt för sista gången på länge. Nu jäklar Helen nu kör vi så det ryker!

Anonym sa...

Exakt samma här. Har oxå gått upp de jag tappade innan. Så nu i övermorgon! då jäävlar. Fick ett gymkort och en stegräknare i julklapp. så nu kör vi :D

MissyElliot sa...

Jag är på! Har de sista 5 som hänger som ett ok över mina axlar och nu ska de bort! Jag kör stenhårt från och med den 2:e, för på nyårsdagen räknar jag med att vara lite seg...
*fnissar*

Kramiz och ha en himla mysig nyårsafton

Anonym sa...

Skönt att det funkade med nattningen. :)

Har också en del kilon att gå ner under nästa år... Men ingen panik än så länge.. ;)