tisdag 9 december 2008

Lite blandade bilder

Leo äter macka efter att ha varit magsjuk i två dagar..
Thea svettig efter en skottning ute.. På G me pepparkakshuset
Voila!!! Leo å jag knåpade ihop ett pepparkakshus idag.. Fanns ingen vit glasyr så det blev rosa.. orkade inte med att göra egen.. det får duga.. Leo blev stolt över det iallafall.. huvudsaken det!!
Pepparkaksbak fast bilderna är från första gången... då Leo blv magsjuk bara en timme efter....
Thea in action
Kolla mina då...
Baka baka liten kaka.. kan inte tro att han är på väg att kräkas där..

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fin fina bilder på dina små sötnötter!! Myspys!!

Usch nä inte alls gott, tycker inte om körv..men mannen gör..Så han va nöjd..Tydligen va min mos bättre än mammas..Slå den om du kan hehe!

Anonym sa...

Åh va skönt att han blev frisk. men vad är det för resa ni har gjort? Måste ha varit toppen, och skönt iaf.
Och vad julklappar du har fått ihop, så mycket och ändå billigt om man tänker på mängden. Bra det!!

Hoppas du får ett lungt julstök innan jul nu!!
Kramar Louise

Jenny sa...

Hoppas ni grillade magbacillerna ordentligt i ugnen. Det kan de gott ha. Hålla på och attackera små barn. Hrmpf!
Tappert jobbat med pepparkakshus och små barn!

Anonym sa...

Vilket fint pepperkakshus! Nån gång ska jag också ta mig i kragen och göra ett pepparkakshus, fast det blir nog nästa år... :)

Anonym sa...

Mysigt med pepparkaksbak. Kram

Anonym sa...

ja jag hoppas jag får sova antingen inatt eller i helgen..då är jag ensam i sängen..hemskt att behöva säga det..vill inte sova utan min älsk men när han rör sig vaknar jag..vilket leder till ingen sömn alls..men jag bör ju snart kollapsa av trötthet..;)

Hur är allt med dig??