lördag 27 december 2008

Min julklapp från barnen.

Barnen gav Pär en snygg skjorta att han på julafton å DETTA FICK JAG

Fick ett brev:

GOD JUL MAMMA
Vi skulle hemskt gärna vilja vara med farmor och farfar en helg.
Så vi tänkte skicka iväg dig och pappa till Radisson SAS Royal Viking hotel i Stockholm
den 14-15 mars. Så ni får vara för er själv en stund.
Där kan ni äta och hitta på nåt skoj ....(Tips!! Thåström spelar på Cirkus )
Vi har bokat ett Business Class Rum fär ni får gratis inträde till gymet och poolen.
PUSS PUSS från oss!!!!!!

Tror ni jag blev glad JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
Längtar redan. Tågbiljetterna är bokad så nu är allt klart.. tjo ho..
det är helgen innan barnen fyller så då hinner vi vila upp oss.
Vet inte om det blir Thåström eller om det blir middag ute på nån mysig restaurang och sen poolen å en öl eller nåt..

10 kommentarer:

Cornelia sa...

Ååååh vilken härlig present, det är jag säker på att du är riktigt värd!
Kram kram
Cornelia

Anonym sa...

Vilken fin julklapp!!

tack för alla fina kommentarer!!
Nä jag tycker inte heller magen blivit något större och det har den ju inte enligt BM heller..;)

Anonym sa...

hihi, klart jag vill läsa!

Vilken underbar julklapp!! Egentid är viktig! Kram

Malin sa...

Vilken underbar julklapp! Den är du verkligen värd!!! Förstår att du blev jätteglad! Såg att era barn oxå fått många julklappar :) Man vill ju liksom köpa allt, men egentligen hinner inte barnen ta in allt för det är så himla många paket att öppna. Börjar friska på mig som tur är. Har varit lite halvdrygt att vara dunderförkyld o inte höra vad folk säger för man har lock för öronen. Låter som ni haft en skön jul. Massa kramar

Anonym sa...

oj..vilken julklapp...vilka duktiga barn du har :)
Förra sommaren fylld ejag 40 , mina barn hade svårt att veta vad de skulle köpa. Jag sa då.. det behöve rinte vara ngt som kostar.
Jag fick ett brev.. där de hade skrivit att jag var världens bästa mamma och att jag nu fick bestämma en sak som vi skulle göra tillsammans.
Jag har inte kviterat ut det... kom jag på. Hm... Undrar om det gäller fortfarande.
Du vet.. när barnen är små vill man ibland ha tid utan dem.. när de sedan blir större..då vill man ha tid MED dem.. tänk va... aldrig blir man nöjd.. hi hi hi

Anonym sa...

Åhh vad gulligt....bara ni två (ja nåt måste man hitta på utan barnen).
Ja jag har haft tur i tävlingar, vann ju tio bio-biljetter för inte så länge sen.
Men kärleken har jag då inte tur med...

MissyElliot sa...

Åh, så roligt. Sådant är ju guld värt!
:-)

Anonym sa...

Amen halledaaa..;) Har du inte sett den filmen..hihi..Allt bra idag??

Anonym sa...

Åååhh, vilken underbar julklapp! Vilka snälla och omtänksamma barn du har.. ;)

jempa sa...

Men vad härligt med en tripp på tu man hand o bara få rå om varandra.Bara bra annars???Nu är jag ledig tre dagar så imorgon blir det badhuset om det är öppet vill säga,men jag är toksugen på shopping men det är nog inte mina boys=)Hört nå om jobbet???Kram kram så hörs vi