torsdag 4 december 2008

Hur mår jag då?

jag vet inte egentligen hur jag mår.. mådde illa nyss men åt två mackor å då kändes det bättre.. nu 10 min efter känner jag mig skum i magen igen.. suck suck..
Pär har inte kräkte.. däremot så är vår resa hotad igen.. Svärmor ringde å sa att hon mådde illa nu.. så ev ryker vår barnvakt.. känns som om meningen är att resan inte ska bli av.. nä så kul ska vi inte få ha det..
:-(
känner mig väldigt neg nu.. hoppas att Pär kryar på sig snabbt. att jag klara mig å att svärmor å svärfar håller sig pigga...
känns lite orättvist.. vi som aldrig kommer iväg på nåt bara vi två... utan barn alltså...
Men vad gör man.. bara att bita i det sura äpplet..

nu har jag iallafall dammsugit å moppat golven.. bäst att passa på innan man kräks..
måste till stan å leta leggings till lördan om vi mot förmodan kommer iväg..
Barnen är ju på dagis så sen kan jag slänga mig på soffan när jag kommer hem..

KRAM.. skicka lite friskbaciller.. MISSY ELLIOT..du är för rolig du,, men du missade å kör ett varv till.. HAHAHA

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe...pssst en klövjeväska är en ryggsäck till hundar..;)

Uff då inte Ni också NU!! jag som hållt mina tummar så hårt att dem blivit blåa..Hoppas det är en snabbsläng..KRYA PÅ ER!!

batgirl sa...

Här kommer det några friskbaciller till dig *********, sådär,hoppas att dom räcker...
Kram och krya på dig!

Jenny sa...

Hejsvejs!

En till tvåbarnsmamma med viktnedgångsprojekt. Startade i april 07. Har kvar tre kilo. Sen har jag nått min målvikt!

Kikade in här, och fastnade... Hoppas det är ok att följa din blogg lite!

Anonym sa...

Pssst en award väntar på dig från mig!

http://madelainef.blogg.se/2008/december/i-got-an-award.html

Anonym sa...

Åhh skickar massor med friska baciller och massor av god, positiv energi =) Håller alla tummar för er, så ni kommer iväg!!! Kram kram

Anonym sa...

Urk låter inte roligt!!=( Men bra att de kommer nu så ni kan vara friska till Jul o Nyår....eller? Krya på er!!!!!