torsdag 19 juni 2008

Utmanad

Utmanad
Jag blev utmanad av: Batgirl

Regler:
-Beskriv först reglerna
-Svara på alla frågor
-Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar,be dem läsa din
-Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
*Handla mat till midsommarfirandet imorgon
*Köpa ny tandkräm åt Leo
*Så gräs på ca 9 kvm där ett växthus har stått
*Gå på Systembolaget
*Hitta på någon middag

Vad gjorde du för 10 år sedan? 1998
*Flyttade ifrån min dåvarande sambo och pojkvän
*Åkte till Zakynthos med min älskade vän Madeleine
*Sökte som Au-pair till London, åkte jan -99
*Jobbade på First Hotel statt som frukostvärdinna och städtant

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
*Lösa alla lån
*Ge pengar till min och Pärs familj
*Köpa nytt hus, ett stort med härlig gård
*Skaffa häst
*Åka till Afrika å hjälpa utsatta barn

Personer du vill veta mer om
Utmanar: Jenny, Mari, Louise, MissyElliot, Caramia, Suzanne, Petra, Cissi

1 kommentar:

MissyElliot sa...

okidoki, ska ordna den så fort jag hinner.
Ha en trevlig midsommar!
:-D
kramiz