onsdag 11 juni 2008

Inte så händelserika dagar

Igår var det ledigt för Leo från dagis.. hade heldag i stan, lekparken, hälsade på på mitt gamla jobb en sväng, åt lunch hos mamma åsså sov barnen där en sväng, sen vidare till svärmor å svärfar som skulle vara barnvakt när jag klippte håret. egentligen hade ju mamma kunnat haft dom eftersom vi redan var där men vi hade redan bestämt med dom.
Efter min klippning som blev ca 7 cm kortare hår men samma frisyr som förr, så hämtade vi Pär sen hem å göra mat.. det blev klart 15 min innan Leo skulle på sin fotboll så det slutade med en kall korv å sen snabbt in i bilen.
Han hade så kul... fick inget bra kort.. tar nya på tisdag istället.. ska ställa mig nära då nu stod jag typ på andra sidan fotbollsplanen.. men dom lekte lite lekar först sen lek med boll, passningar å skjuta på mål... åsså en del vattenpausar... jättekul hade han iallafall.. härligt att se.

Idag var det dagis å sen tog jag å Malin en promenad så det blev allt som allt 100 min idag.. skönt var länge sen.. snabbt hem sen möta dom på Coop för att leta nåt till personlen som en sommarpresent..
sen så lunchade vi på cooprestaurangen.. Thea å Agnes åt burkmat å vi köpte nachotallrik..mums..
Thea somnade i bilen å sov sen tills vi hämtade Leo.. åkte hem å åt fruktsallad.. sen var vi tvungen att hämta Pär för Kristian som han brukar åka med var ledig.
Middag å sen lek ute.. bara 10 grader.. hua hua.. kallt vart tog värmen vägen.. såg en prognos som löd regn ända till midsommardagen å max 15 grader HUR KUL ÄR DET???!!

Nåja.. imorrn blir det hemmadag för mig å Thea, Leo ska på dagis..
kram kram

Inga kommentarer: