måndag 16 juni 2008

NYA TAG

Idag ska jag sätta igång med viktminskningen igen.
Börjar dagen med 1 port havregrynsgröt, lättsockrad lingonsylt och mellanmjölk, 1 skiva hårt bröd och 1 glas vatten...

heja på mig nu jag måste ta tag i det här nu.. visst midsommarafton på fredag men äta gott kan man göra ändå om man låter bli godsakerna.. för grillat är ju inte så onyttigt... tzatziki till å egna klyfitsar.. å en stor sallad... det låter väl mums för magen det...

få se vad vi gör idag.. ätit frukost nu sen så får vi se.. verkar bli en varm dag ... 15 grader nu iallafall å strålande sol...
ha en bra dag.. kram

3 kommentarer:

indira sa...

Heja dej tjejen, då är vi 2 som tar tag i viktminskningen igen och det känns bra att vi kan stötta varann, ha en underbar dag! Kramar!

Cee sa...

Självklart så hejjar vi... bra du är på "g" igen kram Cee

MissyElliot sa...

Go girl! Det är starkt att ta tag i det nu, precis vid sommarstarten. Men det fixar du!

(Jag ska ligga lite lågt över sommaren och ta det sista till hösten. Jag har sååå dålig karaktär när jag är ledig.)
kramiz