fredag 27 juni 2008

Nr 3 gjord

Japp imorse så sa Leo.. mamma nu har jag bajsat, å då i nattblöjan...
men nu efter lunch när jag låg i sängen med Thea när hon skulle sova middag så ropade Leo precis när hon stängde ögonen.. Mamma jag har bajsat
Jag smög upp å på toaletten satt en helnöjd Leo som nu har fått en tredje stjärna och ska få välja vilken glass han vill när vi ska på ica senare idag...
vi var ju på barnens hus för att inhandla gårdagens "pris" han får handla nåt de första 5 gångerna sen den 10:e och sen den 20:e sen tror jag inte att det behövs nåt mer.. men iallafall så köpte han en bollpistol typ en vattenpistol fast man skjuter bollar.. man laddar 6 bollar sen är det bara att skjuta.. Man blir ju bara så stolt.... å det verkar ju verkligen vara på väg att bli bra det här.. han brukar ha svårt att slappna av på toa men det kanske går lättare..

nog om det...
vi tog lunchen på McDonalds idag... å på em blir det bara lugnt... inget planerat i helgen förutom finalmatchen i fotbollen då förstås... skönt att inte Ryssland tog sig vidare.. Håller alla tummar å tår nu att Spanien vinner..

kram

6 kommentarer:

Malin sa...

Hej gumman! Tack för snälla kommentarer. Du är go du! Vad duktig Leo är - tänk vad stolt man blir som förälder! Stora killar börjar det bli. Förstår ditt dilemma med jobbet. Hoppas du kommer fram till nåt bra beslut. Inte lätt det där med att komma fram till vad som är bäst - ekonomin är ju tyvärr väldigt viktig och spelar in en stor del. Och du, klart vi ska se till att dejta nu i sommar. Helt klart! Jag och Neo är ensamma till veckan och vi har inget planerat förutom att åka buss till stan och tåg till Hudik, men det blir den dan andan faller på. Får planera in en dag tycker jag. Kram kram

MissyElliot sa...

Va, är matchen idag? Jag trodde den var på söndag...Hrm, måste nog kolla tv-tablån...
:-)
Ha en härlig fredagskväll...
kramiz

MissyElliot sa...

Hua, du skrämde skiten ur mig, den vill jag ju inte missa, men jag har lite dålig koll på tider och så...
*fmissar generat*

Anonym sa...

Låter som ett bra system. Det ska jag testa när vi orkar ta tag i det ! Ha en bra kväll !

Anonym sa...

Tack :D

Anonym sa...

Det är så skönt när dem går på toa själva! Nästa steg är väl att de ska torka sig också, när nu det blir?

BTW: Vissa delar kände vi faktiskt igen oss i... Vi hade ju lite otur och så. Men samtidigt inser man att man lätt kan ha det sämre också. Hihihi!