torsdag 19 juni 2008

Klart...

Nu måste vi städa lite imorrn men annars är allt klart för lite midsommarfirande.. eller nä förresten..måste plocka blommor åsså.. tror jag tar med Leo å gör det imorrn... en cykeltur kanske...

idag har jag å Thea farit runt som tokar.. handlat här å där.. mycket folk.. hur ofta är det kö utanför bolaget när det är självplock.. dessutom en securitasvakt som släpper in folk i omgångar.. ojoj.. blev mer åka runt när vi hämtat Leo... med lite avslut på barnens hus å sen hämta pär

har fixat med jord å gräsfrön nu på en plätt där det stått ett växthus.. så nu efter 2 år kanske det kan bli fint där åsså..
Leo tog sommarlov idag.. ledig i 7 veckor sen så är det dagis igen.. Thea ska skolas in den 18 aug å hon verkar älska att vara där redan nu.. vill aldig därifrån...
Vill önska en TREVLIG MIDSOMMAR till er alla
stooor kram...

Leos kommentar för dagen... vi cyklade över vägen.. Leo stannar å säger... Mamma det där gjorde jag på nolltid !!!
Vart får han allt ifrån.. goungen våran...

4 kommentarer:

MissyElliot sa...

Ha en himla härlig midsommar.
kramiz

Anonym sa...

Hahaha jag vet nog vart han har fått den repliken ifrån!!
Barn tar efter och efterhärmar otroligt fort, och de visste jag inte förens jag kom hit.
Det är nu man inser vad ordet förebild betyder.

Artikeln finns inte på internet tyvärr men jag kan skicka över det jag har till din mail. Så får vi se om du kan läsa det.

Ha en underbar midsommar och vecka.
Jag hoppas, hoppas, HOPPAS internet funkar. Annars finns det en person som blir galaen och det är jag!

Ta hand om dig!!
Kraaaaaaaaaaaam!

Isabelle sa...

hej!

hittade just till din blogg och vi har ungefär samma målsättning m.a.p. vikten. Mitt mål är också 60kg, startar på 67.3 ...
Du är halvvägs igenom dock, grattis!! :-)

Isabelle

Isabelle sa...

Visst får du länka (Om jag också får länka! ;-) )! Jag är 25 år och 1.68 lång...