onsdag 25 juni 2008

Idag

*Upp kl 7
*Äta frukost
*Leka lite inne
*Leka massor ute
*Cykla till affären.. fast jag å Thea tog vagnen
*Göra lunch, fiskpinnar å ris
*Thea somnade mitt i så jag å Leo myste i lugn å ro när vi åt
*Gjorde pärlhalsband
*Tittade på film
*Leo spelade lite tv-spel
*Skriver räkningar
*Thea vaknar ger henne lunch
*Dammsuger
*Ut å leka lite igen
*Leo mellis
*Bygger duplo i nästan en timme
*Går upp å bygger bilbana
*Lagar middag, spagetti å köttfärsås
*Pär kommer hem och vi äter middag
*Jag åker å storhandlar,, fyra butiker på 2 timmar
2000kr fattigare.. det mesta mat dock
*Stuvar in allt i kyl, frys osv
*Lägger Leo
*Rensar jordgubbar som idag kostade 18 kr/l
*Läser bloggar
*Kollar på fotboll å mumsar jordgubbar
*Borstar tänderna
*SNART ZzzzZzzzzz

Min dag var det ja.. imorrn kommer min farmor, faster å kusin.. längesen jag träffade dom.. kul kul

kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad du hinner med om dagarna, jag ligger verkligen i lä... :)

Anonym sa...

Har svarat på utmaningen nu, bättre sent än aldrig...

Anonym sa...

Leo..;) Det heter min kompis son också..det där med bajsbok va smart! Pedagogiskt!!