lördag 11 oktober 2008

Lördag å strålande solsken.. myyyys

Åh vilket härligt väder det var idag.... mera sånt tack!
jag hade sovmorgon till 9 sen bus inne fram till lunch. När Thea vaknat gick vi ut, åt lite äpple från trädet, blåste såpbubblor, cyklade en tur å tittade på hästarna i området.. å 3 st var så nyfikna på oss så både jag å barnen nådde att klappa dom.. gissa om Leo var mallig över det... Thea var helnöjd.. å kappa mea.... (klappa mera) dom gav dom lite gräs åsså.. stolt som tuppar båda två...hihi
cyklade hem å gick in å fixade tacos till middag.. mycket bus å stoj inne resten av kvällen. Theas första helt feberfria kväll på hur länge som helst.. SKÖNT

idag ringde min mobil å det var ägaren till bilen som Leo råkade slå upp dörren på.
Det gjorde absolut ingenting eftersom bilen ändå var så skruttig som hon uttryckte det. Skönt tyckte jag. Hon sa även att eftersom jag var så ÄRLIG å hade satt en lapp så ville hon ringa å tacka för det å säga att det var helt ok!!
Ibland har man bra tur som träffar på rätt personer.. eller jag inte träffar i det här fallet men ändå ni förstår vad jag menar.
ikväll blir det fotboll på tv å lite tradera för mig...
ha en trevlig kväll

å gör som lägg till mig på bloggkoll så missar du inget inlägg... klicka på ikonen ovan eller till höger om inlägget så fixar det sig av sig själv... smart va??!!

Inga kommentarer: