söndag 12 oktober 2008

foton

Nu har jag gjort ett fotokollage till dagis åt Thea.. Leos är gjort för 2 år sen... valde ut typ 12 kort av 1000 st.. ojoj.. men det gick nu är det klart.. foto på det kommer imorrn

sen så har jag satt in över 700 foton i fotopärm.. duktigt va.. nu är jag trött trött trött å ska sova..
det som ska göras klart med foton är det tråkigaste.. att skriva till bilderna.. å det har jag inte gjort på de som satt inne heller så det är till att skriva vid foton som är tagna för över 2 år sen.. huga...

go natt världen

3 kommentarer:

Malin sa...

Duktiga du. Det får jag ta tagi efter jag lagt ut allt på Tradera! Tack för länken.
Skönt att det inte verkar vara nån magsjuka.
Ska höra med dig först om jag hittar mer kläder i Leo storlek.
Hoppas ni får en fin måndag.
Kram

Anonym sa...

God morgon!

Vad duktig du har varit! :)

Hoppas att du får en bra måndag.

Kram

Anonym sa...

Nej det var inte alls kul =( Kraftig förkylning. Men det är inte det som jag åkte till sjukhuset för. Jag hade ett blåsljud i halsen (trodde jag) och det kändes som att mina luftrör var smala som sytråd. Dock visade sig att blåsljudet var nere i lungorna oxå, så blir det inte bättre ska jag tillbaka och kolla för Astma =(