måndag 20 oktober 2008

Fredag å kalas i text

Ja då är man 30 men inte en dag över 25.. så känns det iallafall..
Det var nära å kära här nästan hela dan.. tror vi blev själva 20.30 ungefär..
Det bjöds på smörgåstårta först sen sockerkaka, havreflarn, chokladpinnar, gräddtårta och vienettaglass.. bara att ta för sig.. gräddtårtorna fick jag gratis från ica, såna gratischeckar när man fyller jämt.. så det var ju bra.
Jag fick över 5000 kr. jag är så tacksam å TACKAR ALLA åter igen för det. Nu kan jag äntligen köpa lite nya kläder, Har köpt en vinterjacka i strl S.. tjo ho.. å ett par nya walkingskor.. så nu är det bara att gå ut å gå utan att få ont i hälarna.. HÄRLIGT..
Av Pär å barnen fick jag ett halsband från namnsmycken.com som jag önskade mig för typ ett halvårsen.. gissa om jag blev lycklig.. åsså fick jag 10 rosor i olika färger. så fint.
Sen till det bästa ändå. Pärs brorsdotter Emelie älskar att fotografera och har knäppt kort på våra underbara barn som hon sedan har förstorat å ramat in å gav oss.. Det är såå fint... så fint sååå fint... Blev ännu lyckligare..
Fick åsså ett supersnyggt halsband från underbaraste Suzanne... blev så tårögd när det kom på posten..tusen miljoners tack
Vilken härlig dag.. vet inte hur många som kom under dan men det gick två stora smörgåstårtor iallafall..
Var helt slut, somnade när vi skulle kolla på film... Underbart härlig dag.
TACK IGEN ALLA för fina presenter och alla underbart vackra blommor
å till er alla som grattat mig här på bloggen å med sms STORT TACK.. värmer att så många tänker på mig...

Inga kommentarer: