onsdag 22 oktober 2008

Jag lever...

... man kan ju börja fundera om jag kankse har blåst bort för herregud va det tar i där ute.. lite lugnare nu ikväll...
Det har inte hänt så mycket.. Jag jobbade 5 timmar på öppna förskolan i måndags å det var såå kul.. samma folk som var där som vanligt men dom pratade annorlunda med mig.. diskuterade med mig i min roll som förskollärare.. å det var skoj.. sjöng med alla mammor å barn.. jättekul..
Har kommit på att det är DET jag vill göra.. jobba på öppna förskolan... men det finns bara en tjänst å den har ju Anita...
barnen har varit på dagis hela veckan å även imorrn sen blir det ledigt. jag har sökt jobb under tiden, tvättat, städat, gått promenader, fixat med tradera mm

Leo har haft många å långa stunder av att pröva hur långt han kan gå.. å det har varit skitjobbigt helt enkelt,, från 14-19 igår nästan konstant åsså 1 timme idag...
jag var tvungen att ta bilen å åka bort 10 min för att få andas igår... men men.. det går upp å ner... nu hoppas jag han har prövat oss nog för ett tag..
Ja det är väl allt..
smågodis är gott.. f-n min onyttiga lista kommer bli onyttig om jag säger så....
mer om det på fredag... då vägning men jag tror jag står still å det är jag nöjd med, med tanke på helgen å sånt...

KRAM PÅ ER

Inga kommentarer: