lördag 24 maj 2008

Utedag, kalas, målning

Japp idag har det varit solsken.. Sunny men lite kallt på fm. kalla vindar men på em var det så skönt..
Jag klev upp halv 7 imorse med våra godingar.. fick så ont efter frukosten i magen så Pär gick upp å jag la mig å Thea åsså som var trött igen. Vi sov en timme till kl 10 å då var grabbarna på väg till Coop. jag å Thea gick ut i solen, gungade å grävde i sanden.. passade på att dra lite ogräs då å då. Leo å Thea åt sen lunch å sen var det dags att svida om för kalas.. Birthday Song VADÅ???!!! tycker ni att vi är på kalas ofta.. hihi.. ja imorrn är det dags igen.. Sanna 19 år sen nästa lördag, Axel 3 år.. åsså har vi svärfar åsså.. heja oss.. var på barnens hus innan vi åkte på kalaset.. hade inte köpt någon present än...
Iallafall så var det Leos kompis Ida som fyllt 3 år å hade trädgårdsfest idag.. Mysigt i solen.. massa gott att fika å massa lek. Åkte ner på stan efter det å kikade på snygga bilar, cruising i stan idag.. Low Rider Leo har hållt sig vaken 4 dagar i rad nu..(alltså på dagen) otroligt fast vi åker bil långa stunder... men skönt om han börjar klara sig utan det nu. Vi åkte hem å fortsatte leken ute.. Thea vill så gärna cykla på Leos cykelmålade på alfalten med såna kritor, va tycks har jag inte gjort snygga T-REX?? (dinosaurier som är Leos favoriter just nu)
åsså provade vi nya såpbubbelpistolen Bubbles som inte var någon hit här tyvärr,Fina blommor
grillade hamburgareBurger men sen höll vi oss inne. Leo spelade lite dataspel(kalle Kunskap) som han lånat av Oscar. Thea busade på med Pär. Thea har hittat Leos jobbarhandskar som hon ÄLSKAR att ha på sig..
Har hittat några prickar på Leo nu ikväll så vi får se imorrn om det blir mer.. då har han ju åsså fått vattkopporChickenpox.
Imorrn är det mors dagMother's Day Teddy få se om barnen uppvaktar mig ;-) det blev inget förra året.. dagen är fullspäckad med två morsdagsfiranden åsså Sannas kalas.. Fullt upp.. men det gillar jag.. :-)

Ikväll blir det schlagerfestivalen..
KRAM till er alla.. å ett till Grattis till MALIN som fyller år idag.. Hipp Hipp Hurra

1 kommentar:

MissyElliot sa...

Vad härliga småbilder du lagt med i ditt inlägg. Sådant tycker jag är jättekul, för det piffar upp!
Hoppas att du haft en härlig mors dag.

(ps. jag terrar dig och påminner dig om röstningen igen i morgon...he he he...)
kramiz