måndag 12 maj 2008

Hjälp mig att vinna..

.... Hjälp mig att vinna. Om du går in på DENNA sida å röstar på min bild så kan jag ha chansen att vinna tävlingen som jag skrev om förut.. Så snälla rösta på mig...

Jag har inte råd att köpa massa smink å annat så jag är stort behov att vinna denna tävling så snälla RÖSTA.

Du klickar på denna länk sen så går du in längst ner till kommentarer. Där skriver du bara HELEN under kommentar å sen lämnar ditt namn längst upp å om du vill bloggadress eller mail men det är inget du måste göra men gärna ditt namn.

Så mamma gör det du me



SÅ gör en god gärning och rösta SNÄLLA..

min bild är alltså den nedersta på hennes blogg.. där Leo har Thea i knä på BB å pussar på henne..

3 kommentarer:

MissyElliot sa...

Röstat och klart!
:-)

Vilken härlig bild. Syskonkärlek...
*ler och tänker vackra tankar...*

Anonym sa...

Har röstat! :)

indira sa...

Japp självklart att jag röstat tjejen! Hoppas du vinner!