onsdag 14 maj 2008

En hyllning...

... Till Tavegyl... thea sov hela natten med undantag för några få gånger som hon gnällde till men vaknade aldrig av det och en gång vid 22.
Hon somnade 19.15 igår å vaknade kl 22 av klådan i underlivet. Hon fick då Tavegyl för första gången sen av med blöjan, hon somnade om efter ca 20 min med bara en pyjamaströja på. Det resulterade i kiss i sängen men hon sov vidare fast jag bytte lakan. Sen vaknade vi kl 7 imorse.. leo kom åsså in kl 01 inatt så vi har haft trångt i sängen. Men gud så skönt det var att sova.. Sömn är A och O det är en sak som är säker. Lägger ut lite mer bilder på stumpan å hennes prickar.
Tre bilder på Thea från i morseTheas rygg inatt när hon är insmord med Aleo Vera och har somnat utan blöja

Jag kom inte vidare i tävlingen tyvärr men TACK till alla som röstade på mig..
Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, lilla gumman så hon ser ut!

Vi ska ha kaffe och tårta i samband med vigseln, därefter åker Peter och jag iväg till Sundbyholm (på tu man hand) och äter middag och sover över en natt.

Anonym sa...

Usch ja... prickigt var det...
Hoppas hon blir bättre snart.

Lisa sa...

Ujuj...

Tavegyl är bra tycker jag. Använder det både som allergimedel och sömnmedel för min egen del. Och allergimedel för barnens räkning.

Min röst föll på din schyssta blogg!

Ha en fin dag! Liselott :D

Anonym sa...

Hej! Din blogg finns för röstning hos mig, meddela gärna vänner och bekanta! :)
www.metrobloggen.se/sparsmart