lördag 19 september 2009

Viktresultat nr 2 + lördagsmys

Ja det var väl väntat.. fast lite besviken att det inte ens var 0,1 ner.. men men.. vågen visade 67,6 igår å imorse.. dvs +-0,0 kg...
jag som varit så duktig med maten.. iofs lite dålig med motion denna vecka men brukar ju tappa ändå när man är duktig med maten.. men men.. inget att göra..
kanske det har tillkommit lite muskler av situps å armhävningar åsså.. fast det har jag inte gjort heller på 4 dagar eftersom jag inte mått 100%.. men nu så mår jag fint

Idag är det lördag å Pär jobbar. Vi ska äta frukost snart (sov till kl 8) sen ska vi gå ut.. jag ska tvätta våran guldbil.. Renault Clio.. tvättade den gröna passaten förra helgen.. sen åker vi nog till barnens hus eftersom Leo ska få köpa nytt lego efter vi sålde star wars legot han inte gillade.. sen blir det nog McDonalds till lunch. Sen kommer nog Pär hem..

NÄ nu hänger Thea i min arm.. måste kila.
kram

2 kommentarer:

MissyElliot sa...

Det var la attans att det inte bidde ett minus denna vecka, men då kommer det nästa vecka. Och du har säkert fått en massa muskler istället och vi vet ju alla att muskler väger mer...

Synd att vi inte har lite närmare till varandra, för då kunde vi slagit våra påsar ihop idag, då karlarna arbetar...

Ha en toppenlördag.
Kramiz

Mad sa...

Ja det kanske rentav rasslar till nästa vecka! YOU CAN DO IT!