lördag 12 september 2009

Dag 4 och 5

Det har varit två bra dagar.. iofs åt jag godis igår. Det var mest för att vi vann hela tävlingen på festen jag var på... Å då vann vi en stor burk godis från DollarStore.. å då blev jag så sugen.. men en dag i veckan får jag ju synda så det var igår det då.. egentligen på lördagar men jag kan ju byta lördag till fredag om jag kan hålla mig på lördagar..
Å idag har jag till o med druckit vatten istället för cola light. sagt nej till fika hos svärmor så jag är så nöjd..

struntar att lägga ut meny för dessa två dagar.. jag har ätit bra så det är inte därför utan för att jag tror det blir lite tråkigt i längden.
Men motionen kommer här

Fredag:
totalt: 9362 steg..
svårt att få ihop 10.000 när man inte ger sig ut på nån promenad. Vi satt ju flera timmar på festen igår åsså. Har stegat 7,77 km och gjort av med 424 kcal och 23,1 g fett

Lördag:
Totalt: 11915 steg... 9,88 km, har gjort av med 553 kcal, 38, 4 g fett. Har mest gått min långa promenad jag tog idag.. bara ca 3000 under dagen.. ojoj... men har varit mkt still idag.
Planerad motion:
När vi åkte till svärmor idag så passade jag på att dra på träningskläder och tog en runda i stan.. Det tog 68 min och det blev 8965 steg, 7,7 km gick jag i rask takt.. härligt .. lite sol fick jag åsså ..

Ja det summerar de senaste två dagarna..
Hoppas det har gått bra för er andra åsså..
jag dras med en himla träningsvärk sen jag körde dvdn med funktionell träning.. hoppas det är lugnare med värken tills jag ska göra det nästa gång...

kram kram å pepp

1 kommentar:

MissyElliot sa...

Vad duktig du har varit. Keep up the good work!
kramiz