onsdag 9 september 2009

Dag 3. å hej va det går..

Det går ju bara såååå bra....

Undras om ni egentligen vill se min meny varje dag...hmmm... säg till vad ni vill läsa om ang min viktnedgång..
Meny idag Frukost: Lättfil med branflakes, 2 hårdsmörgåsar, en skiva kokt medvust, gurka, vatten Lunch: Lasagne, vitkål, paprika, en hårdsmörgås och vatten, en halv nektarin Mellis: 1 äpple, vatten Middag: Blodpudding 3 skivor, keso, lättsockrad lingonsyld, rårivna morötter, vatten Nu ikväll: frukt å vatten

Stegen då.. ser ut så här
TOTALT: 16434 st, 13,64 km har jag stegat och gjort av med 762 kcal och 46,1 g fett.

Planerad motionen blev:
28 min rask promenad på lunchen, 3576 steg 41 min rask promenad i höstmörkret, 5331 steg 15 armhävningar på knä.. det gör lite småont i musklerna nu... det gör mig mera peppad.. 50 situps, varav 20 fram, 10 höger, 10 vänster åsså 10 fram igen..
Ja nöjd är jag.. men när jag gick nu ikväll blev jag lite lätt illamående efter ett tag så jag var tvungen att vända hem.. hade tänkt att gå dubbelt så långt.. men nu efter massa vatten känns det bra igen. har ju varit tokvarmt idag och det sätter väl sina spår om man dricker för lite vatten.. drack lite lite på eftermiddan erkänner jag...

Nu väntar duschen i IDOL pausen.. hihi.. kram å pepp

1 kommentar:

ase sa...

Åh, vad bra att du har slagit ihop bloggarna - jag tror att det blir jättebra!
Ja, allt är inte helt ok med pappa. Han har ju alkoholproblem och nu har han fått nån psykos, så vi fick köra in honom till psyket igår... Det är mycket skit i mitt liv just nu!
Jag vet inte hur vi "delar upp" Alva mellan oss, men antagligen bor hon hos mig hela tiden och M har henne de helgerna jag jobbar, dvs varannan helg. Men så länge han bor kvar i huset kan han ju ta henne vissa dagar i veckan också. Tyvärr är han lite inne på att flytta till Bankeryd, för att slippa pendlandet till jobbet.
Nu ska jag sova, men vi hörs snart igen.
Ps: tack för alla kommentarer!