tisdag 15 september 2009

Dag 8 och 9 med vikten

Har gått bra.. har ont i huvet nu så jag orkar inte skriva mer än att det blev igår 12085 steg å idag 11327 steg.. åt en bulle idag igen.. men det går så bra ändå.. jag är helnöjd... nu ska jag titta klart på idol sen sova... jäkla huvudvärk.. försvinn nuuuu....


vet att det är dåligt med annat är viktinlägg just nu... men det har inte hänt så mkt heller, har mest varit hemma å myst, jag ska uppdatera lite om barnen när jag orkar.. inte just idag iallafall..
kram kram

3 kommentarer:

Petra sa...

Du är så duktig gumman!:)

Petra sa...

Du är så duktig gumman!:)

Fröken Viktig sa...

Roligt att du hittat till min blogg. Jag har lagt av mig ca 8 kilo i år :) Men nu när vi stressat med flytten så har det blivit både det ena och det andra, så jag har väl gått upp lite nu, men hoppas på att vara tillbaka på banan snart igen. Lycka till med vikten.