onsdag 30 september 2009

Frånvarande

Är så TRÖTT TRÖTT TRÖTT. massa att göra på jobbet då jag är enda ordinarie där.. allt ansvar ligger på mig, vanligtvis är vi 3 som delar på allt nu är jag själv.. en är sjuk å en vabbar... men hoppas på att allt är som vanligt på måndag.. imorrn har vi planeringsdag å då kommer mina kollegor.. men på fredag är dom nog hemma igen.. nåja.. vill bara säga att jag återkommer till bloggen när jag är lite piggare..

vikten får jag ta å börja om med när jag är piggare.. nu är jag så låg å struntar i att bry mig om min vikt.. äter det jag vill å är sugen på men jag får ta smällen sen.. jag vet.. men jag orkar verkligen inte..

kram på er alla..
ska läsa alla era bloggar åsså när jag har ork.. har över 200 inlägg att uppdatera mig på.. men som sagt.. en annan dag blir det...

kram kram kram

1 kommentar:

Jenny sa...

Shit. Jag skulle ju också göra den listan.