onsdag 16 september 2009

trött å sliten

vet inte om jag håller på att bli sjuk för jag känner mig trött å sliten.. har bara stegat 6996 steg idag. å helt utan motion.. men jag tar en pausdag idag känner jag.. ska hålla mig till frukt ikväll dock.. suget har kommit för mig.. ajajaj.. men men jag tog en sallad idag iallafall när dom andra åt kebab... det är väl värt lite klapp på axeln..

Idag har jag varit på webbutbildning genom jobbet. jag är nu webbansvarig för att sköta hemsidan på min förskola.. Ska fixa åt 7 avdelningar.. pirrigt å lite svårt men ska nog fixa det.. ligger på kommunens hemsida sen när den är klar å det måste vara i deras stil så den blir inte så snirklig om man säger så.. Kul ska det bli i allafall.

NÄ...
Nu ska jag se klart Idol...

kram till er alla.. snart helg förresten.. tjo ho..
fast Pär ska jobba på lördag så jag vet inte vad vi hittar på.. imorrn ska jag å barnen åka å bada..ska köpa 6månaders kort där.. kram kram

Inga kommentarer: