torsdag 4 juni 2009

so far so good

Har klarat mig från glassen idag.. tjo ho... ska borsta tänderna nu så jag vet att idag går det bra..
LYCKLIG.. tänk va lite kan göra en glad...
imorrn är det vägning..det känns inget vidare.. känner mig uppsvälld..
Har stegat 10931 steg totalt idag.. 483 kcal, 9,07 km
motion idag blev till dagis med Thea i vagn å i späregn.. 19 min 2282 steg..
är rätt nöjd ändå.. det har spöregnat hela dan men nu har det slutat å istället håller träden på att blåsa omkull.. snacka om storm..

Meny idag
Frukost:
havregynsgröt m lite äppelmos å mellanmjölk, en sportsmörgås (hård) m lite smör och lite kaviar och tre äggskivor, vatten
Mellis: ½ stort päron
Lunch: pastasallad m kyckling, lite mangoraija sås, 1 ½ hård smörgås m lite smör, vatten
Mellis: 1 äpple, vatten
Middag: köttfärsås och makaroner, vatten..tomater och paprika
Kväll: vatten och några läkerolprol smak lingonberry/licorice.. rätt gott.. räknar inte det som fusk..

KRAM Å PEPP PÅ ER DÄR UTE

1 kommentar:

Erica sa...

Vad skönt för dig att du klarade dig ifrån glassen :D Det är ju jätte bra. Jag har också haft en skit bra dag idag och klarat mig ifrån allt :D Nu ska vi bara tagga upp för helgen. Men det kommer gå bra, eller hur ;)

Lycka till med vägningen. Jag håller tummarna :D