fredag 12 juni 2009

Schools out

Ja så hette årets grej på stan denna fredag.. nyktert så klart för alla
Många uppträdanden men jag å Leo åkte in för att se Kevin Borg från Idol.. det gick 20 min å en superbra konsert då så började regnet ösa ner.. vi gav upp efter ca 35 min... men ack så bra han var...

Ska svara på era frågor snart men vore kul om fler ville fråga om nåt.. :-)
så kom igen nu!!

Helgen vankas å jag är ledig på måndag åsså.. tar ut en semesterdag för 6 juni som var en lördag.. jag å Leo ska klippa oss. Thea får vara hos mormor då en sväng..
Barnen har ju varit ledig med Pär denna vecka men ska nu gå igen från tisdag till och med 3 juli.. sen är det lite ledigt igen.. kanske nån har lust att ha våra barn nån dag under dessa veckor tills jag slutar jobba.
På tisdag ska vi på utflykt med barnen på jobbet å efter det tandis med Leo..
åsså fotboll på kvällen.. så nästa vecka börjar lite hektiskt... men bara kul!!

Ha en underbar fredag å helg alla..
KRAM

Inga kommentarer: