tisdag 9 juni 2009

Pengarna rullar in.. och humöret ut...

Japp idag fick vi skattepengarna.. oj oj.. längesen vi hade så mkt på huskontot... det blir till semester och pengar att leva av när jag börjar stämpla igen.. men fasen så skönt..

humöret då.. ja du vilken läggning av barnen ikväll.. orkar inte dra det i helhet men jag och leo var redan osams innan duschningen... sen så skulle Pär iväg så jag tog läggningen.. så när Thea nästan somnat kom Leo på att hålla henne vaken med att gnälla å grina över att jag skulle ge honom ett gosdjur som låg en meter ner i sängen.. jag sa till på skarpen att nu tar du den å lägger dig och sover.. sen så kom han på att han var pigg.. osv.. slutade med att jag gav upp å ni ska veta att det ska till mycket innan jag ger mig på vissa punkter.. å en del är läggningen som jag vill ska vara en mysig stund som nu blev katastrof.. iallafall så knäppte jag på ugly betty som jag ville se.. Leo somnade på kudden i mitt knä vid 21.15 å Thea somnade 21.45 i mitt knä.. ja jösses...
nu är jag helt slut... det tar på krafterna att vara arg...
nåja...

Inga kommentarer: