tisdag 30 juni 2009

bloggtorka...

eller egentligen inte.. jag har som vanligt inte tid eller ork i denna värme.. vi är mest ute å bara njuter.. fast just nu njuter jag av våran nya tv.. en 50 tummare.... den du... är nöjd till tusen.. eller 10.000 som den kostade...
kort kommer på den och på barnen å lite annat men inte idag.. tar väl en bildblogg nån dag så det bara blir bilder..
köpte två par skor åt mig idag.. sommarskor.. kan ju inte bara gå i foppatofflor hela sommaren.. även om det är skönaste men inte snyggast.. hihi..
barnen har två dagar kvar på dagis sen ledigt.. minst tre veckor under pärs semester men eftersom jag blir arbetslös så blir det säkerligen mer därtill..

måste bara skriva vad Leo sa till Thea på stranden.. hon hade bajsat helt plötsligt jag plockade upp med våtservetter.. tur vi hade påse med... iallafall så hittade vi på två ställen till rund där hon varit då utbrister Leo
- MEN THEA.. TROR DU ATT DU ÄR EN HUND ELLER??????
Kan man annat är gapskratta då eller??haha....

allt för idag.. kram kram

Inga kommentarer: