måndag 1 juni 2009

Inte så bra just nu..

... på att uppdatera bloggen alltså...

Helgen var jätteskoj.. på fredagen var jag med jobbet på grillfest med 5-kamp.. jag var nykter men hade så skoj så skoj så skoj... vill göra det fler gånger men jag slutar ju på mitt jobb den sista juni...
på lördan så var jag på stan kl 8 på morgonen och började packa upp mina grejer jag skulle sälja på loppis... syrran kom efter ett tag.. det var ett bra drag där mellan 10-13 å vi fick massor sålt. Mest leksaker.. å det var så kul.. solen var framme å stekte mig så jag var röd röd röd...
Efter loppmarknaden så åkte hela familjen till Malin och Jan å där blev vi bjuden på en kanongod grillmiddag.. barnen lekte å busade å vi åkte hem kl 21... fler såna tack... vi bjuder nästa gång gumman!!!

På söndan var det mors dag å vi åkte till mamma å svärmor med varsin blomma å fikade lite.. grillade hemma på kvällen.. så grill tre dagar i rad för mig.. men å så gott.. jag klagar inte..
jag fick min morsdags present idag jag.. 25o kr på KICKS... det var superbra... där finns ju massa bra grejer.. hihi..

Nu ska jag kika på cityakuten och försöka läsa 120 inlägg på bloglovin.. sorry om jag inte läst å kommenterat nåt men på helgerna har jag aldrig tid att sitta här....
kram på er

5 kommentarer:

jempa sa...

Tja!!!Ja men gud samma här med bloggen,tänkte igår men insåg att jag inte orkade sitter hellre ute tills solen gått ner=)Härligt med grillat kan man inte få nog av o det är ju sommar det.Vi åt sushi till förrätt på lördagen o det ska du prova för attans vad det var gott.Nu arbetar jag natt i natt o imorgon men sen väntar en längre ledighet igen,åker till stockholm på lördag morgon om vi håller oss friska.Planera in o ses nåt kanske??Kram kram

Marie sa...

Dagarna går ju så fort och nu när solen börjar komma fram har man inte jättelust att sitta och blogga. Förstår dig att du hoppar över ibland. Härligt med grillat, det går alltid i!!
Kram

Cissi sa...

Det är svårt att motivera sig att sätta sig framför datan när det är fint väder. Och helgerna är otroligt intensiva med barn.

Hoppas att du har en bra tisdag! (I regnet?) Kramar Cissi

Cinsaga sa...

Samma här. Blev sittande med bloggen och insåg att klockan är natti, natti för lääääänge sen.

Vilken kanonhelg du hade !

mammagladh sa...

Vad härligt att få lite leksaker sålda på en loppis. Jag borde tömma av lite granna här också.

Vad innebär Leva Livet för dig? läs mer i min blogg.
http://mammagladh.blogg.se