måndag 11 januari 2010

Måndag å tillbaka på banan igen..

Ja då var man inne i vardagsrutinerna igen med helttidstider på jobbet.

Maten idag har varit bra...
det blev fil m egen musli till frukost å en hårdmacka m lätta åsså vatten
Lunch blev maten från igår.. fullkornsris och kalops å morötter, vatten
mellis blev en hårdmacka med smör på å vatten
Middag: då blev det fullkornsmakaroner å köttförssås, broocoli, blomkål, gröna bönor, majs, ärtor, morötter åsså vatten..


Motion då
först 30 min rask promenad på lunchen, 2,5 km
sen nu har jag gjort ett pass med Wii Fit, 62 min..
körde först 11 min löpning så jag blev ordentligt uppvärmd sen blev det lite blandat tex, rocka rock ring.. det blev 1745 varv.. hälften åt höger å hälften åt vänster.. ASJOBBIGT.. work those hips liksom.. sen blev det step, boxning, ledare för orkester där man går på brädan i takt till en visselpipa och sen fångar man grejer i ringar till höger å vänster.. koordination på hög nivå om jag säger så..
körde mer åsså sen lite muskler och balans.

ME LOVE WII FIT!!!!!

Nu ska jag duscha sen lägga mig på soffan å kika på familjen annorlunda..

go kväll mina läsare..
ps. lite kommentarer vore gulligt.. I LIKE!!

4 kommentarer:

Mia sa...

Härligt att veckan har börjat bra. Det gör så mycket inför resterande dagar :) Nu är vi duktiga minsann!!
Ciao

Emelie sa...

Vore skoj att testa Wii Fit :D
Får se om jag och pappa kanske kikar förbi någon dag och tränar lite då kanske :)

Cissi sa...

Vad duktig du är! Vad kul det verkar med Wii fit... *suckar lite avundsjukt*

Hoppas att du har en bra tisdag. Kramar Cissi

ase sa...

Åh, jag skulle också vilja ha ett Wii fit! Själv motionerar jag ingenting, men jag och Alva var på äventyrsbadet förut idag, och det var roligt! Däremot var det ju inte jättebekvämt att strosa runt där i baddräkt :-(