söndag 3 januari 2010

jajamensan..

Jag körde på med en timme Wii Fit idag.. fasen va skoj det är.. jobbigt. körde lite aerobicsövningar så tex step och step advanced
sen lite muskel åsså balans...
det är ju bara så kul. har du det inte till ditt wii så KÖP,,, jag har Wii Fit PLUS det nya.. askul

gjorde av med 266 kcal idag på det å det känns skojsigt...
nu kör vi så det ryker..
å tack för alla pepp..
Jag har lite hosta jag med men det går bra att träna ändå.. den kommer alltid när jag ska sova..
jag kör ju inga stenhårda pass som på gym.. är ju nybörjare på wii fit..

2 kommentarer:

Olelsi / Nettan sa...

Ohh vad du e duktig, lite avis då jag kan knappt gå i lgh. Pga värk men det går över inom sinom tid.

Go natt och sov gott.

Kram Olelsi/ Nettan i Hälsingland.

Cissi sa...

Åh vad kul det låter. Just nu har ju vi köpstopp - men så fort ekonomin är i ordning igen blir det ett Wii fit plus då! Lycka till med träningen. Kramar Cissi