onsdag 6 januari 2010

Ja då är det dag 5 idag

Å det har ju gått bra..
Igår var jag hos syrran åt fick hemmapizza men huvudvärken jag hade då var inte av denna värld så jag åt två små slicar.. för jag var helt väck nära att kräkas av värken.
Ingen motion igår dock..

Nu har jag tränat med Wii Fit i 65 min.. svettigt.. körde löpning 10 min först sen lite step , boxning, cykling och ett paradnummer.. mina ben är lite möra nu om jag säger så.

gjorde två muskelövningar åsså tränade jag lite balans..
Det går bra med mat.. sötsug som heter duga men jag är duktig...
Jag vill att temperaturen ute ska gå ner så jag får börja med mina efterlängtade promenader men vid 20 minus håller jag mig inne..

Jag kom på att glömt att mäta mig.. gör det nu
Här är måtten:

höger överarm: 36 cm
bröst: 97 cm
under bröst: 85 cm
midja (var den nu är haha): 95,5 cm
höft: 104
höger lår:60 cm
höger vad: 34,5 cm

Å FY F-N det var inga roliga mått det... BLÄÄ..

bara jag som kan göra nåt åt det..
Vägning på fredag.. lite nervöst..
NÄ nu ska jag snart duscha.. ska läsa Cornelias blogg först.. så inspirerande!!!

go natt på er alla

Inga kommentarer: