måndag 4 januari 2010

Godmorgon till en ny underbar dag...

.... men får nog ändra mig lite.. barnen kan inte sitta still i soffan utan måste hålla på å röra varann å retas.. slutade med att Thea sparkat Leo i ögat å han ligger å trycker ner henne i soffan å hon skriker.. HÄRLIGA MORGON!!!!

Men iofs så kan ju dagen bara bli bättre.. - 5.5 grad ute så det blir nog pulkabacken å korvgrillning idag. Nån som vill hänga på??
Pär har börjat jobba igen så jag är lite solokvist....

Vad ska du har för planer den här måndagen???

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Kan inte annat än hålla med om Wii Fit, det är askul. Har både det gamla och det nya. Kör det alldeles för sällan bara. Kram på dig och ha en underbar dag.

Elevator Lady sa...

Åh Wii! Det är så kul. Tyvärr är min lägenhet pytte, så jag skulle antagligen åka in i möblerna om jag försökte mig på att gympa framför TVn :)