fredag 23 oktober 2009

Trollkväll i torsdags + viktresultat nr 2

Varje år arrangerar skolan här i Sandarne en trollkväll för alla barn och föräldrar.. Börjar kl 18 med vandring i trollens skog.. med marschaller hela vägen.. Vi får träffa troll och mysa.. sen upp till en skogsglänta med lägereld och saga av trollmor.. sen lite kvällsfika på en sten eller stubbe.. det är så uppskattat å det var massor med folk.. andra året Leo å jag går å första för Pär å Thea..
det var spännande å ingen var rädd.. Det Leo pratar om mest är trollet som frågade vad han hette.. Leo sa han.. Åh jag heter Sten sa trollet.. hihi,...
På väg till trollskogen..
Fint med marschaller efter skogsvägen
Vad är det som rör sig i skogen???
Ah det är ett troll
Thea får trollgodis (russin)Trollet bjuder Leo på trollgodis (russin) Nu ska trollmor läsa en saga för alla barnTrollgänget i färd att leta troll i skogen.. Thea ute å skogen å letar troll..








ps. -0,3 kg vid vägning idag.. det är iallafall lite minus...
och nej jag har inte hunnit med att läsa några bloggar... nu har jag över 200 inlägg att läsa.. men jag ska.. men inte idag.. kram på er..

1 kommentar:

MissyElliot sa...

Grattis till minuset!
kramiz