torsdag 8 oktober 2009

En halvjobbig dag..

Alltså på jobbet.. gick bra fram till 12 tiden sen så började mitt huvud att värka å det kändes fullstoppat igen som i måndags när jag mådde som värst.. å blev lite seg å hängig.. tog panodil men det gick inte över. jag hade lovat barnen att åka på badhuset å då med Malin å barnen.. sagt å gjort.. när jag hämtade barnen satt dom själva på trappan å åt varsin smörgås å banan. Jag ringde förskolan vid 14 å sa att jag skulle komma 14.30 så jag ville inte att dom skulle börja med mellis.. men vet du sa Eta då.. vi är ute så jag säger till Marie att göra några mackor åt barnen så hinner dom äta innan du kommer eftersom ni ska iväg å bada.. GULDSNÄCKAN!!!! dom såg så nöjda ut att få sitta på farstutrappen å äta fast dom andra hade gått in för att inta sin mellis inne när vi hade åkt..
låter lite konstigt men det var ju så snällt gjort å barnen hade inget problem med det, dom förstod innebörden av det hela..

Hade iallafall kanon på badhuset å glömde bort ett tag att jag var hängig men nu känner jag att jag inte alls är så pigg... ska lägga Thea snart sen lär det bli soffläge tills jag ska natta..
Jobbar imorrn åsså..det är ju bara en dag till sen är det ju helg...

ha en trevlig kväll å missa inte lyxfällan idag då det är folk från min "by" med.. hihi..
Kom ihåg bara att döm inte alla över en kam efter du sett det.. hmmmm
KRAM KRAM mina underbara...

1 kommentar:

MissyElliot sa...

Hoppas att du känner dig bätre nu... Har man inte skallabank innan så är det stor risk att man får det efter en eftermiddag i ett varmt och kvavt badhus...
*ler*
kramiz