torsdag 15 oktober 2009

En snabbis

Nu ska jag se Lyxfällan men bloggar lite snabbt..
Jag har klippt Thea idag.. det blev en kort paige med lugg.. som vanligt. fast nu klippte jag av jättemycket.. det blev nog ca 8 cm som åkte av.. Det får bli kort hår ett tag till.. det är bara i vägen i allafall.. foto kommer imorrn,..
Det går bra med maten.. känns underbart att vara på G igen.. motionen ska jag starta med på måndag.. tog en promenad på lunchen igår å det kändes jättebra.. Idag hade jag ingen rast så det blev ingen tid över å nu ikväll är jag lite frusen. nä jag tar tag i det på måndag.. då måste jag ge mig ut i mörkret..

Hur ser helgen ut.. jo jag fyller 31 år på lördag, tänker inte ha kalas.. men min mamma å syster ville komma å hälsa på i allafall... så det blir kul.. träffar dom båda allt för lite.. på söndag kommer barnens kusin Emelie hit å fotar våra barn.. det ska bli skoj.. hon är sååå duktig.. dom kommer säkert ligga här på bloggen sen.. fotona alltså..
Nä nu ska jag se på tv... ha d gött.. kram kram

ps.. måste bara berätta om Theas mardröm häromnatten... hon kom till oss vid midnatt å somnade om sen vid 3 tiden vaknade hon å gallskrek å grät, tårarna rann.. men hon sov fortfarande... efter nån minut fick vi henne lite lugn å då sa hon äntligen nåt.
- FÅGLARNA TAR MITT TUGGUMMI...
gissa om vi blev full i skratt så där mitt i natten..

ialalfall så somnade hon om snabbt efter det...
gullugne.. inget som har hänt på riktigt.. annars brukar hon drömma om sånt som hon inte får göra.. tex. jag vill ha tuschpennan.. jag vill vara i källaren.. osv...
om detta hör i hop med att vi för ganska längesen sa att man ska slänga tuggummi i soppåsen istället för ute för fåglarna kan äta upp dom.... men det var alltså flera månader sen..

Inga kommentarer: