måndag 5 oktober 2009

This is me today


Jag är förkyld, snorar hela tiden, nyser.. har ett tungt huvud, huvudvärken är på ingång, skakiga ben.. ingen smak å lukt... ja jag mår alltså inte alls bra å är hemma från jobbet för att kurera mig.. Barnen är på förskolan å leker. Jag ska vara hemma imorrn åsså sen hoppas jag att jag är på benen och orkar jobba...
Hoppas ni andra mår bättre..

Var på BVC i fredags å våra barn har ju växt lite igen då..

Leo
090213 var han 97 cm lång och vägde 15,8 kg (då var han 3 år och 11 månader)
091002 var han 101,5 cm lång och vägde 17,0 kg (han är nu 4 år och 6 månader)


Thea
090317 var hon 85,5 cm lång och vägde 12,8 kg (hon var då 2 år minus 10 dagar)
091002 var hon 90,5 cm lång och vägde 13,36 kg (hon är nu 2 år och 6 månader)

Madelaine.. det var visst 13 kg inte 12.. som jag sa.. jag kom inte ihåg.. hihi...

8 kommentarer:

Cissi sa...

Krya på dig!!!

Mina tjejer väger 13,5 (Amanda 2,5 år) respektive 14,3 (Isabelle 4,5 år). Isabelle måste lägga på sig lite snart tycker jag...

Hoppas att du mår bättre snart gumman. Kramar Cissi

MissyElliot sa...

Krya på dig vännen.
(Har nu beställt bort alla dina bacillusker till Sibirien, så du borde vara pigg imorgon....)
kramiz

Cornelia sa...

Stackars dig. Krya på dig!
Kram kram

Anonym sa...

Men gumman då. Det var ju inte roligt. Hoppas att du kryar på dig snabbt. Skickar friskbaciller med min KRAM!
//Anncha

Mad sa...

Krya på di massor vännen! Tack för alla goa kommentarer! =)

Emelie sa...

Biljetterna finns att köpa på biblioteket :)

Emelie sa...

Haha, ja, det är bara att stjäla det kortet :D

Cinsaga sa...

Attans basselusker ! Imorgon blir det iallafall dagis för Thea. Pigg, men hostar också på nätterna. Krya på dig !!! *kram*