fredag 16 oktober 2009

Då blir man snart 31 då..

Tyckte nyss jag fyllde 30 år å hade min roliga fest med mina och Pärs syskon med respektive... men oj det var visst ett år sen.. imorrn är det dags igen.. men utan kalas.. bara min mamma som ska kika förbi.. vad jag vet.. har sagt ifrån.. Pär fyllde 34 i onsdags(hade datorfri dag då så det blev ingen grattis här på bloggen.. )
iallafall så firar vi bara när vi fyller jämt eller den där femman som är mittemellan nollorna.. hihi om ni fattar va jag menar ( 25, 35, 45 , 55 osv.. )

Idag hade vi tacomiddag å sen skulle vi ha mys till idol men barnen flippade ut så det blev inte mycket till mys så det blev sängen istället.. Nu ska jag se IDOL röstningen...

Glömde fota Thea idag men imorrn slänger jag ut nya frillan här på bloggen..

Jag flyger på moln fortfarande efter mitt underbara -1,6 kg i morse..
Åt just två mandariner.. så jäkla goda nu.. MUMS!!!! fuskade lite när vi åt tacos.. drack trocadero till.. men ack så gott... nu har jag haft mitt helggotta.. ska inte äta nåt godis i helgen för då åker jag nog dit rejält.. hoppar över det istället..

1 kommentar:

MissyElliot sa...

Jättegrattis till både födelsedagen och det där enorma minuset!
Hoppas att du får en toppendag...
kramiz