söndag 25 oktober 2009

Thea har feber

Idag har varit en lugn söndag.. Pelle ringde på förmiddan och frågade om Leo ville komma å leka å titta på deras hamster å ja visst... jag å barnen åkte dit. Jag å Jenny hann prata en stund innan jag å Thea åkte hem.. Leo å Pelle lekte på otroligt bra.. härligt.. va stor dom blir..
Jag åkte hem.. käkade lunch sen la Pär Thea å jag började rensa ur några skåp uppe.. sen hämtade vi Leo vid 14 tiden.. sen vidare till svärmor å svärfar.. Jag åkte ut på dollar å coop.. fick lite julklappar inhandlad.. skönt att vara ute i tid..

När vi kom hem från svärmor så kändes Thea varm och visst 38.7 i feber.. så jag blir hemma imorgon med barnen. jag är hemma denna gång för vi har lite barn på jobbet eftersom det är höstlov så får Pär vara hemma när vi har det fullt upp..

Annars så mår vi bra.. jag velar å velar ang vaccinationen för svininfluensan.. om Leo ska få den eller inte.. är såå kluven..

Nä nu ska jag läsa bloggar äntligen.. har inte haft tid och ork... men nu så ska jag uppdatera mig..

KRAM

5 kommentarer:

Emelie sa...

Låter ju knepigt kanske om jag, som tackat nej till vaccinationen, säger att du borde vaccinera Leo. Men tänk om han verkligen blir sjuk! (Det är ju inte säkert att vaccinet fungerar har dom sagt) Det känns nog bättre att veta att han tagit sprutan!
Tacktack! Jag blev nöjd med dom bilderna :)

Emelie sa...

Hoppas Thea kryar på sig glömde jag skriva! haha

Olelsi/Nettan sa...

Japp det e en fjärde bäbis på gång...i mars!!
Jag velar oxå med vaccin till barnen, jag har tagit låg i riskgruppen.
Vi höres i morgon!!

Kram Olelsi/ Nettan

Evelina sa...

Tjo!! Sitter hemma i sängen jag med...tror min lilla sessa också har lite feber, snorig som bara den är hon iaf....Jag ska kolla vad tapeten hette sen skickar jag det till dig...Jag trodde det var Midbec men icke sa Thomas...Kramkram

Cissi sa...

Tack för den värmande kommentaren på min blogg. Det är tungt just nu, men vi kommer igenom det med. Man gör det man måste, eller? Hoppas att ni kryar på er och håller er friska! Kramar Cissi