måndag 26 oktober 2009

keep going on...

ja theas feber.. hade lite högre nu ikväll men inte över 39 som tur är... hon har slemhosta men äter ok och sover bra. Imorrn ska jag jobba 4 timmar när Pär kommer hem kl 12.15.. skönt att kunna göra så.. men på onsdag blir det nog heldag igen.. då ska Leo på gå på bio med mig å min syster å barn... kl 16.. så farmor å farfar tar Thea den lilla stunden som blir innan Pär slutar..

Idag hade tomten varit här å smygit å kikat på barnen.. lämnat två paket å ett brev..
mer om det kommer en annan dag.. men gissa om barnen blev överraskade...

nu har jag betalat räkningar så nu kan jag lägga mig på soffan å ta det lugnt..
KRAM

3 kommentarer:

Olelsi/Nettan sa...

Hejsan!!
Ohh e hon sjuk lill päran, fy vad jobbigt!! Ja jag har haft problem vid varje grav, men så här illa har det inte varit nån gång och ändå har jag liksom hälften kvar.
Ja det liksom ordna upp sig men jag vet inte hur det blir me allt....det får tiden utvisa. Nej det var inte planerat med ett barn till men jag *älskar den lill*.
Ja vad less man blev när det fattades dagar på mitt lönebesked och fel sysselsättnings grad och vete gudarna allt vad som var fel. Men ska träffa chefen i morgon och rätta till allt.
Så det ordnar sig säkert....
Ha en bra kväll, nu ska här flätas hår. De har ju lov den här veckan.
Kram olelsi/ Nettan.

Mad sa...

Tomten? ;)

Hoppas Thea kryar på sig snart!
Wincent är fortfarande snuvig, men va gör man...

Tack för alla fina kommentarer!

MissyElliot sa...

Hoppas att Thea kryar på sig snabbt.
Häftigt med lite tidigt tomtebesök....
*ler*
kramiz