fredag 7 augusti 2009

Viktresultat

Ja då har jag klivit upp på vågen.. 67,7 alltså ett resultat på - 1,0 kg..
TJO HO.. på 5 dagar, lyckliga jag..

Idag är det kalas dags.. syrrans flicka Alva fyller 7 år... jag har funderat å funderat.. helt utan gotta tänker jag inte vara.. utan har bestämt mig för att ta en liten bit av blåbärspajen.. nåt jag inte har ätit på flera år.. så jag tänker unna mig en sådan liten bit.. men kak och bullfat låter jag bli... likaså saften. tar vatten istället..

Måste klappa mig själv på axeln för igår på stranden hade vi med kakor och bullar och saft.. jag höll mig till banan, vatten å sallad!!!!
Nu ligger bullarna som blev kvar på bänken i påsen. luktade i den igår men kände NEJ STOPP det är inte värt det.. nu ska jag ner i vikt..
Hmm men ändå tänker du äta paj tänker du nu.. ja faktiskt för det är nåt jag älskar.. köpta bullar är inget jag suktar efter direkt..
Men som sagt det blir en liten bit bara.. ser till att ha ätit innan vi åker till kalaset.

Nu ska jag svära lite över bilen som inte har nåt batteri helt plötsligt.. och det går inte ens att komma in i den.. hur ska vi då kunna öppna motorhuven???
Nåja..

ha en bra fredag.. å kom ihåg imorrn är det lördag!! fast jag ska hoppa över gotta denna vecka fast det är lördag. Nu är det dags för frukost..

kram å pepp

3 kommentarer:

MissyElliot sa...

Vad duktig du är.
Heja!
kramiz

Erica sa...

Gud så duktig du är :D Grattis :D
Själv så går jag bara upp. Men det hade jag räknat med. På måndag är semestern slut, och så också alla sötsaker :D

Mia sa...

Bra jobbat! :)
Jag lade precis till dig på Bloglovin för att jag vill följa din resa mot målvikten. Jag behöver inspiration och får en kick av att själv forstätta kämpa när jag ser att andra lyckas. Jag har hittills lyckats knipa 5 kg och har 5-7 kg kvar till mitt mål på ca 62-65 kg.
Fortsätt i samma goda stil så kommer du att nå ditt mål. Mvh Mia