måndag 10 augusti 2009

Cykling är fan jobbigt..

Idag har det gått bra!!!!!!

Meny:
Frukost: mellanmjölk och branflakes, en tunnbrödsmacka m lätta på , vatten
Mellanmål: en hårdmacka m lite kaviar å tre äggskivor (på öppna förskolan), vatten
Lunch: Potatismos, 8 köttbullar, lite sås, lingonsylt och inlagd gurka, cola light
Middag: Fullkorns spagetti, köttfärssås, sallad, vatten
Kväll: ska snart äta blåbär och mellanmjölk.. mmmm gott gott..

Steg idag då:
13039 steg, 16,69 km, vet ej fettet idag, 559 kcal har jag gjort av med iallafall.

Planerad motion:
1445 steg, 13 min, när jag gick till min intervju, sen så har jag tagit en cykeltur här hemma
det var 20 min på motionscykeln, 10,35 km..
kollade det på www.stegraknare.se där man kan omvandla
så 20 min i 30km/h som jag cyklade så är det ca
5400 steg och 215 kcal..
så jag har alltså räknat in dom i dagens steg och kcal.. så ni vet.. jag har alltså inte gått 16,69 km egentligen utan 1 mil av det är cykling.. men ni förstår hur jag menar hoppas jag..

Ja jag är nöjd med dagen.. nu väntar en skön sval dusch för cyklingen var tuff.. det rann svett av mig.. huga.. men härligt så här efteråt..
Sen ska jag äta lite blåbär.. bättra på synen lite.. hihi..

kram kram å pepp till er alla som kämpar för ett hälsosammare liv!!!!

Inga kommentarer: