söndag 9 augusti 2009

Söndag å jäkla tant röd

Ja jag har mens å det känns kan jag säga.. har haft tokont i magen efter middan å sötsugen så jag håller på att avlida.. eller inte men jättesugen.. å det tog överhanden.. jag åt 6 bitar marabou mjölkchoklad.. gott till tusen men sen gav jag mig ut på en lång promis med syrran

steg idag: 16048 st, 13,31 km, har gjort av med 733 kcal och 47,3 g fett
planerad motion: 91 min rask promenad, 11993 steg

Jag är så nöjd.. dagens steg utöver motionen var inte mycket.. bara 4000 men då har det varit beachtime idag åsså några timmar på soffan med menssmärtor..
men det hjälpte att gå faktiskt.. skönt det..

meny idag då..
Ja det blev beachmeny..hehe
frukost: mellanmjölk och kelloggs branflakes, åsså ett äpple, var inte så hungrig, vatten
sen blev det bara en knäppkorv å vatten till lunch.. hmm då vi var på stranden..
kom hem å åt två limpmackor m ost.. inte så bra men gott, vatten
middag blev grillad fläskfile, potatisklyftor, lite bea å massa tsatziki, grönsaker å ett glas trocadero.
sen så blev det ju 6 chokladbitar.. tur jag var duktig med motionen efter det..

Erica: ang fettet jag bränner så står det på min stegräknare.. under hur många kalorier jag gör av med.
Min stegräknare heter Omron walking style 11.. superbra tycker jag..
LÄNK: www.stegraknare.se

ps imorrn ska jag på jobbintervju kl 15.. håll en tumme för mig.. snälla

1 kommentar:

MissyElliot sa...

Dåså, då är jag med på tåget nu med.... Idag är det nystart och nu jedrans...

kramiz

ps jag håller tummarna idag....ds.